De lange vlucht - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De lange vlucht - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De lange vlucht

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

28 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Op naar het eiland ergens hier heel ver vandaan. Het klinkt als een perfecte opening voor een sprookje, maar laten we beginnen bij het begin. De lange lange lange vlucht Maar het schijnt dat het met de boot, koets of rolschaatsen nog langer duurt. Ondanks dat de tijd toch uiteindelijk wel mee valt (als je alleen naar de eerste vlucht kijkt) heb ik ieder 5 min een andere houding in de hoop dat ik in slaap val. Na deze vlucht mag ik 8 uur wachten op mijn overstap in het land van de bami en rijst, China! Op zich klinkt dat niet verkeerd, maar het enige wat ik ervan mee krijg is de saaie vertrekhal. Chinezen houden van foto's, even denk ik om met iedereen een selfie te gaan maken, maar de vermoeidheid is te sterk. Dus is het bij vooruit staren gebleven. Er lijkt nog geen eind te komen aan deze vermoeiende 8 uur, maar ik denk dat wachten op een vliegveld nooit prijzen zal winnen voor leukste dagbesteding. Veel woorden maar zoals gewoonlijk nog niks zinnigs gezegd, dus bij deze toch nog even een quote: Altijd blijven lachen (Bassie,1983) ik ben geland, dus nu gaat het echt beginnen! Hopelijk verstuurd ie nu wel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 10635

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: