Klaar voor de start? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Klaar voor de start? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start?

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

30 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

En dan begint het avontuur, rond 8 uur in de ochtend verlaat ik de aankomsthal, zenuwachtig, onwennig en wat onzeker. Op een stuk karton schrijf ik auckland en de eerste.... Ja de eerste auto neemt me een stuk mee maar wordt afgezet in de achterbuurt van Auckland. Daar sta je dan zonder kaart in een onbekende plek. De lichte vormen van een paniekaanval ontstaan... Wat doe ik hier!? Alsof je in een Halloween huis zit terwijl je dacht dat een draaimolen was. Weg hier dan maar wat betalen. Een trein gepakt vervolgens lang gezocht naar een hostel (de eerste twee waren vol). Eindelijk daar viel er een enorme druk van schouders (ook letterlijk want de backpack rugzak kon eindelijk even af). Vanaf dat moment wordt het veel malen beter, geloof me. (Ik heb al veel meer meegemaakt,maar maak er meerder berichten van om hij telkens vast loopt) Dus wordt vervolgd