Klaar voor de start? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Klaar voor de start? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start?

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

30 Oktober 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

En dan begint het avontuur, rond 8 uur in de ochtend verlaat ik de aankomsthal, zenuwachtig, onwennig en wat onzeker. Op een stuk karton schrijf ik auckland en de eerste.... Ja de eerste auto neemt me een stuk mee maar wordt afgezet in de achterbuurt van Auckland. Daar sta je dan zonder kaart in een onbekende plek. De lichte vormen van een paniekaanval ontstaan... Wat doe ik hier!? Alsof je in een Halloween huis zit terwijl je dacht dat een draaimolen was. Weg hier dan maar wat betalen. Een trein gepakt vervolgens lang gezocht naar een hostel (de eerste twee waren vol). Eindelijk daar viel er een enorme druk van schouders (ook letterlijk want de backpack rugzak kon eindelijk even af). Vanaf dat moment wordt het veel malen beter, geloof me. (Ik heb al veel meer meegemaakt,maar maak er meerder berichten van om hij telkens vast loopt) Dus wordt vervolgd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 10623

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: