Pijntjes ontstaan - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Pijntjes ontstaan - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Pijntjes ontstaan

Blijf op de hoogte en volg Rowin

07 November 2015 | Nieuw Zeeland, Thames

Ja mensen pak die activiteitenbingokaart er maar eens bij want misschien kun je weer wat af strepen. Zelfs op een soort rustdag (kleren gewassen en wat dingen gekocht) gezeekayakt. 3 uur lang gepeddeld aan de rand (50m ervan af) van het strand. Na een tijdje is er blijkbaar aan niemand meer een kayak verhuurd, gewoonweg omdat het te hard waaide en mogelijk gevaarlijk was. Een golfslagbad met stroomversnelling voor gevorderde, maar mijn afgetrainde bovenarm spieren xd waren sterker. Oké dat laatste is niet helemaal waar, ook ik heb mijn kayak een klein stukje moet trekken om hem uit een sterke stroming te krijgen.

Verder ook nog een enorme berg wandeling gemaakt en boven op de berg geslapen en de zonsondergang gezien, daar meer over in mijn filmpjes op YouTube.

Voor nu, ik spreek jullie snel weer en ik zeg strepen maar!