Pijntjes ontstaan - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Pijntjes ontstaan - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Pijntjes ontstaan

Blijf op de hoogte en volg Rowin

07 November 2015 | Nieuw Zeeland, Thames

Ja mensen pak die activiteitenbingokaart er maar eens bij want misschien kun je weer wat af strepen. Zelfs op een soort rustdag (kleren gewassen en wat dingen gekocht) gezeekayakt. 3 uur lang gepeddeld aan de rand (50m ervan af) van het strand. Na een tijdje is er blijkbaar aan niemand meer een kayak verhuurd, gewoonweg omdat het te hard waaide en mogelijk gevaarlijk was. Een golfslagbad met stroomversnelling voor gevorderde, maar mijn afgetrainde bovenarm spieren xd waren sterker. Oké dat laatste is niet helemaal waar, ook ik heb mijn kayak een klein stukje moet trekken om hem uit een sterke stroming te krijgen.

Verder ook nog een enorme berg wandeling gemaakt en boven op de berg geslapen en de zonsondergang gezien, daar meer over in mijn filmpjes op YouTube.

Voor nu, ik spreek jullie snel weer en ik zeg strepen maar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Thames

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 10613

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: