De avonturier - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De avonturier - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De avonturier

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

19 November 2015 | Nieuw Zeeland, Thames

Lief dagboek.
Na dagen van zweten en leven als een avonturier die zich door een oerwoud begeeft heb ik eindelijk weer kunnen douchen! Als er stinkdieren in de buurt waren geweest hadden ze beslist een afstand gehouden van ruim 5 meter voor deze menselijke geurbom. 4 dagen niet kunnen douchen, geen electriciteit en geen Facebook, maar wel een meerdaagse wandeltocht overwonnen. Alleen om bij de start van deze tocht te komen was al een grootste opgave, waar meerdere mij voor gek verklaarden. Dan de tocht zelf, als we het spel speelden ``ik ga naar een meerdaagse wandeltocht en neem niet mee`` had ik vast gewonnen. In filmpje 13 (moet nog online komen) vertel ik meer over de voedselvoorbereidingen. Misschien had ik me ook op materialen kunnen voorbereiden, ik miste een pan, een gasbrander, warme slaapzak enz.. ik kan nog wel meerdere items op noemen. A fijn andere hadden een goed ingepakte backpack, maar mijn backpack (waar alles in zat wat ik mee had genomen naar NZ en veel te zwaar woog) zat misschien niet alles in maar was wel overvol met doorzettingsvermogen en wilskracht!! Kortom een eitje....dat niet maar wel een stuk in het donker gelopen (bosloop 2.0), opnieuw een berg overwonnen, geslapen in een koude hut, hout gezocht en houtgehakt(om de koude hut iets warmer te maken). Afgezien door het regenachtige en koude weer, maar de eerste great walk is voltooid!

Tot zover uw reporter uit het verre buitenland

(hou ook youtube in de gaten voor de komende filmpjes)