De avonturier - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De avonturier - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De avonturier

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

19 November 2015 | Nieuw Zeeland, Thames

Lief dagboek.
Na dagen van zweten en leven als een avonturier die zich door een oerwoud begeeft heb ik eindelijk weer kunnen douchen! Als er stinkdieren in de buurt waren geweest hadden ze beslist een afstand gehouden van ruim 5 meter voor deze menselijke geurbom. 4 dagen niet kunnen douchen, geen electriciteit en geen Facebook, maar wel een meerdaagse wandeltocht overwonnen. Alleen om bij de start van deze tocht te komen was al een grootste opgave, waar meerdere mij voor gek verklaarden. Dan de tocht zelf, als we het spel speelden ``ik ga naar een meerdaagse wandeltocht en neem niet mee`` had ik vast gewonnen. In filmpje 13 (moet nog online komen) vertel ik meer over de voedselvoorbereidingen. Misschien had ik me ook op materialen kunnen voorbereiden, ik miste een pan, een gasbrander, warme slaapzak enz.. ik kan nog wel meerdere items op noemen. A fijn andere hadden een goed ingepakte backpack, maar mijn backpack (waar alles in zat wat ik mee had genomen naar NZ en veel te zwaar woog) zat misschien niet alles in maar was wel overvol met doorzettingsvermogen en wilskracht!! Kortom een eitje....dat niet maar wel een stuk in het donker gelopen (bosloop 2.0), opnieuw een berg overwonnen, geslapen in een koude hut, hout gezocht en houtgehakt(om de koude hut iets warmer te maken). Afgezien door het regenachtige en koude weer, maar de eerste great walk is voltooid!

Tot zover uw reporter uit het verre buitenland

(hou ook youtube in de gaten voor de komende filmpjes)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Thames

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 10616

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: