Jullie - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Jullie - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Jullie

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

29 November 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

Lezers, volgers of spontane facebook/waarbenjij scanners,

Het is inmiddels al weer meer dan een maand geleden dat ik het vaderland tijdelijk heb verlaten. Als trotse nationalist, gevuld met oranje bloed, een rood wit blauw hart en een voornamelijk Nederlands ingestelde hersenpan, kan ik zeggen dat het nog altijd goed met me gaat!

Natuurlijk denk ik dagelijks aan jullie, want niemand komt ook maar in de buurt van jullie! Jullie hebben de lat gewoon te hoog gelegd, maar we hoeven elkaar nog maar twee maanden te missen. Oké dit klinkt wel heel sentimenteel, dramatisch en net of ik het niet leuk heb.

Wat een ervaring is dit! Het als een snelheidstrein (nee niet NS, één die geen vertraging heeft) van de ene mooi locatie naar een volgende gave activiteit. Inmiddels is dit racemonster aangekomen in Wellington, de hoofdstad en laatste halte van het Noordereiland. Ver voor op mijn planning, maar nog altijd vol energie. Het avontuur is gelukkig nog lang niet ten einde.

Tot spreeks/tot lees

Meneer de reiziger

Youtube: Rowin in NZ #((nummer), hopelijk na vandaag tot 24))