De mooie weg - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De mooie weg - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De mooie weg

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

22 December 2015 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

Beste stadbewoners, plattelandslui of iets anders hoe jij je aangesproken voelt,
afgelopen dagen heb ik een wandeling en cruise gemaakt rondom Milford Sound.

Zeker één van de favoriete plekken van Moeder Natuur. De Mona Lisa voor kunstschilders of de Ferrari voor de autoliefhebbers, kortom een bijzondere plek. Zelfs ik werd er soms stil van.

De zon, regen, anti insecten spul en het niet kunnen douchen zorgden er na een paar dagen voor dat ik met een behoorlijk stinkende aroma om me heen een weg baande door deze wonderschone natuur, met watervallen, heldere riviertjes en mooie uitzichten.

Hier ontdekte ik opnieuw de jongen ontdekkingsreiziger in mezelf. Waar andere rustig het normale pad volgde werd mijn fantasiebrein telkens geprikkeld. Zou er iets speciaals zijn achter deze waterval. Misschien vind ik wel een gave grot met goud in deze rotsformatie en ga zo maar door. Mijn nieuwsgierigheid moet nu weer even wennen aan de 'normale' wereld. Ik heb er in ieder geval van genoten, om het kort samen te vatten!!

Zo zijn jullie weer op de hoogte

Aldus de toekomstig ontdekkingsreiziger


Houd ook zeker YouTube in de gaten inmiddels staan er 33 filmpjes online.
Rowin in NZ #

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Milford Sound

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 10624

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: