De mooie weg - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De mooie weg - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De mooie weg

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

22 December 2015 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

Beste stadbewoners, plattelandslui of iets anders hoe jij je aangesproken voelt,
afgelopen dagen heb ik een wandeling en cruise gemaakt rondom Milford Sound.

Zeker één van de favoriete plekken van Moeder Natuur. De Mona Lisa voor kunstschilders of de Ferrari voor de autoliefhebbers, kortom een bijzondere plek. Zelfs ik werd er soms stil van.

De zon, regen, anti insecten spul en het niet kunnen douchen zorgden er na een paar dagen voor dat ik met een behoorlijk stinkende aroma om me heen een weg baande door deze wonderschone natuur, met watervallen, heldere riviertjes en mooie uitzichten.

Hier ontdekte ik opnieuw de jongen ontdekkingsreiziger in mezelf. Waar andere rustig het normale pad volgde werd mijn fantasiebrein telkens geprikkeld. Zou er iets speciaals zijn achter deze waterval. Misschien vind ik wel een gave grot met goud in deze rotsformatie en ga zo maar door. Mijn nieuwsgierigheid moet nu weer even wennen aan de 'normale' wereld. Ik heb er in ieder geval van genoten, om het kort samen te vatten!!

Zo zijn jullie weer op de hoogte

Aldus de toekomstig ontdekkingsreiziger

Houd ook zeker YouTube in de gaten inmiddels staan er 33 filmpjes online.
Rowin in NZ #