Nederland - Reisverslag uit Asten, Nederland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Asten, Nederland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Nederland

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

27 Januari 2016 | Nederland, Asten

Beste thuiszitters nog in spanning,
Op 25 januari rond de klok van 22:30 zette ik na meer dan 25 uur vliegen en twee tussenstops mijn voeten weer op eigen bodem. A small step... Ach en de rest van de befaamde woorden van Neil Armstrong, hij landde op de maan, ik in mijn favoriete land.

Het land waar hagelslag mijn boterham weer bedekte, waar je niemand hoeft uit te leggen wat een heerlijke kroket is en waar boerenkool stamp mijn buik weer vulde. Nederland ik ben er weer!!

Het leven is nog allerminst normaal. Ik voel me momenteel een aanvoerder van oranje die na een belangrijke overwinning op het WK, vol trots en met een brede greins van het veld stapt op weg om de pers te woord te staan.

Diezelfde aanvoerder die overigens wel s'nachts iedere minuut wakker schiet en de wedstrijd, met zijn belangrijke goals nogmaals beleefd. Onvergetelijke, mooie en spectaculaire momenten passeren mijn gedachte.

Getekend
Een gezegende jongen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Asten

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 10657

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: