Nederland - Reisverslag uit Asten, Nederland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Asten, Nederland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Nederland

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

27 Januari 2016 | Nederland, Asten

Beste thuiszitters nog in spanning,
Op 25 januari rond de klok van 22:30 zette ik na meer dan 25 uur vliegen en twee tussenstops mijn voeten weer op eigen bodem. A small step... Ach en de rest van de befaamde woorden van Neil Armstrong, hij landde op de maan, ik in mijn favoriete land.

Het land waar hagelslag mijn boterham weer bedekte, waar je niemand hoeft uit te leggen wat een heerlijke kroket is en waar boerenkool stamp mijn buik weer vulde. Nederland ik ben er weer!!

Het leven is nog allerminst normaal. Ik voel me momenteel een aanvoerder van oranje die na een belangrijke overwinning op het WK, vol trots en met een brede greins van het veld stapt op weg om de pers te woord te staan.

Diezelfde aanvoerder die overigens wel s'nachts iedere minuut wakker schiet en de wedstrijd, met zijn belangrijke goals nogmaals beleefd. Onvergetelijke, mooie en spectaculaire momenten passeren mijn gedachte.

Getekend
Een gezegende jongen