De oerkreet - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De oerkreet - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De oerkreet

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

06 December 2016 | Costa Rica, Monteverde

Beste mede adrenaline zoekers, slingerapen of bergbewonderaars.

Vandaag ging de adrenaline weer door de aderen, gierde de spanning door mijn lichaam en kleurde mijn stront langzaam naar zeven kleuren. De extreme CANOPY tour!!

Je leven hangt aan een draadje, tijdens dit avontuur. In de hoge bergen van Monteverde ga je van boomtop naar boomtop. Tokkelbanen die je een paar honderd meter over de mooie landschappen laat razen.

Dan komt de Tarzan swing, een soort bungeejump waar je vervolgens een swing maakt (een schijt in je box momentje). Ik neem aan dat Disney de naam Tarzan zal gaan vervangen voor Rowin, want mijn schreeuw was zo echt. De swing was het spannendste maar ook het beste van dit apenswingparcour

Dit is nog niet alles, vervolgens komen er weer een paar tokkelbanen, aka superman stijl. Op je buik hang je, kijk je de diepte in op een tokkelbaan van één kilometer lang. Wauw wat een beleving.

Kortom de energiemeter en adrenaline meter zijn weer op pijl.

Tot zover

Adrenaline superman Rowin