Jurassic Park - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Jurassic Park - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Jurassic Park

Blijf op de hoogte en volg Rowin

26 November 2015 | Nieuw Zeeland, Taupo

Beste mede hangover bondgenoten,
Na nog een leuke rafting activiteit werd het tijd om Taupo te verlaten. Hiermee kwam er een eind aan een wolfpack. Een wolfpack waar ieder persoon zijn eigen bijnaam had en waar elke dag bierspelletjes werden gespeeld. Blue, dat was de naam waarop ik 6 dagen reageerde. Een mooie tijd met leuke mensen.

Na Taupo werd er niet getreurd. Nee het was slechts een begin van nieuw avontuur. Whanganui river! 3 dagen lang heb ik me gewaand in Jurassic park! Zonder dino's, maar een prehistorische gevoel was er zeker. Waar varens, rotswanden en andere tropische natuurverschijnselen het beeld vormde waar ik met een kayak een weg baande. Iedere bocht bracht weer verwondering. Mijn ogen wisten niet waar ze moesten kijken, mijn hersenen vol fantasie maakte overuren. Zoals in iedere jurrasic film, schuilt het gevaar. Hier niet anders, maar dat hoor je nog wel eens. Een van de hoogtepunten (al is het moeilijk kiezen) tot dusver!

Tot zover
Uw levensgenieter