De zenuwen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De zenuwen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De zenuwen

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

06 December 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Beste mede adrenaline junks,

Na dagen van veel liften, wat ook in het zuidereiland voortreffelijk gaat, ben ik aangekomen in Queenstown. Het mekka van de extreme sporten, de walvis (ik heb de staart gezien) onder de vissen of de Mount Cook (hoogste top in NZ) onder de bergen. Hier is de bungy jump bedacht, ontworpen en gecreëerd. Het voelt als jongetje in een te dure speelgoed zaak. Je wil zoveel, maar helaas kan je niet alle ervaringen mee naar huis nemen.

Geen pepernoten of een rustige surprise bij een warme schoorsteen voor mij dit jaar... Enkel de adrenaline kan zich vast gaan opwarmen, want ik zal het komende tijd vast nodig gaan hebben!

Groeten
Een zenuwachtig jongetje, dat weer een kerel moet worden.