2015!! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu 2015!! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

2015!!

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

31 December 2015 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Lieve,leuke, geweldige familie, vrienden en soortgenoten,
Er begint een eind te komen aan een topjaar. Een jaar waar ik afstudeerde, een jaar waar ik mijn eind scriptie schreef voor het toekomstige WitchWorld! Een jaar waar ik met plezier heb gewerkt in Bobbejaanland. Een jaar waar ik zoals altijd genoten heb van de lolletjes en ongein met vrienden, zoals met matinees, carnaval, szg, vriendenweekend, weekendje center parcs en een gave trip naar Hamburg.

Niet te vergeten de twee beste maanden hier in NZ. Waar mijn bucketlist afschrijf record ver is verbroken. Nog een paar uur en dan zal de nieuwjaarsduik gaan plaats vinden.

Mensen de beste wensen voor het komende jaar. Als het al half zo mooi wordt als mijn jaar 2015, dan ga je een geweldige tijd tegemoet!!

Tot over 4 weken!

2015 liefhebber Rowin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 10633

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: