De zomerstop? - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De zomerstop? - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De zomerstop?

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

08 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Nelson

Beste 2016 gangers,
Misschien denk je dat ik in 2016 in een zomerslaap ben beland. Geen berichten over een skydive, bungeejump of iets met haaien. Zou die jongen al thuis zijn, is misschien al door menigeen door het brein geslopen.

Sorry voor degene die me missen, maar ik kan melden dat ik nog altijd in het mooie Nieuw Zeeland ben. Al is het nog maar een goeie twee weken. De afgelopen dagen waren idd rustiger. In ieder geval qua activiteiten, qua reizen allerminst... deze jongen is half omgetoverd tot Chinese autowegverslinder. In een paar dagen is de gehele westkust doorgrond en op ieder toeristisch plekje werd veelvuldig de camera erbij genomen. Van grot tot gletsjer en van spiegelmeer tot selfie. Kortom de camera heeft een drukke week achter de rug. De activiteiten zullen komende dagen ook weer gaan toenemen.

Voor zover tot over 2,5 week

De kilometervreter