Ter land, ter zee en in de LUCHT - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Ter land, ter zee en in de LUCHT - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Ter land, ter zee en in de LUCHT

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

18 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Motueka

Beste vogelspotters, landverkenners of water kunstenaars
Het was afgelopen dagen weer ter land, ter zee en in de lucht!
Het luchtgedeelte was het hoogtepunt van afgelopen dagen. Geen skydive maar wel (tandem) Hanggliding!! De armen vrij langs mijn lichaam, terwijl de instructeur het voertuig in balans houdt. Misschien miste ik enkel een cape en een letter S op mijn shirt om mezelf als superman te bekronen. Vliegen als nooit te voren, als een vogel die bezig is aan één van zijn eerste vluchten. Onwennig, maar mega cool!!

Ter land en ter zee werd voltooid tijdens mijn laatste meerdaagse wandeling in Abel Tasman park, één van de mooiste parken van NZ. Vernoemd naar een Nederlandse ontdekkingsreiziger, wat een held moet dat zijn geweest. Het ene strand was nog mooier dan het andere.

Al moet ik komende dagen wel weer even bijkomen. 3 nachten slapen op een goedkope yoga mat.. het voelt meer als een spijkerbed waar ieder half uur de spijker dieper in je rug wordt genageld. Oké zo erg is het nou ook weer niet, maar overdreven maakt nog altijd duidelijk. Nu dan toch mijn weg vervolgen naar mijn eindbestemming.

Tot over een paar dagen

Superman in spe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Motueka

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 10621

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: