Nieuwe Wereld - Reisverslag uit Playa Flamingo, Costa Rica van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Nieuwe Wereld - Reisverslag uit Playa Flamingo, Costa Rica van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Nieuwe Wereld

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

03 December 2016 | Costa Rica, Playa Flamingo

WOW!!!

Ja beste badnemers, zeeveteranen of ander watergespuis, ik ben gaan DUIKEN! In plaats van weer een nieuwe supermarkt met Hallo Jumbo, zeg ik Hallo nieuwe wereld!

Gisteren een kleine cursus gevolgd en vandaag vroeg in de morgen de boot op gegaan voor een nieuw en bijzonder avontuur. Na drie kwartier op de boot is het dan zover, het strakke pakje gaat aan, de flippers zijn klaar voor nattigheid, de duik fles hangt wachtend op mijn rug en dan.. spring ik in het water! Binnen een paar minuten duiken we naar een diepte van 12m.

Een school vissen zwemt om je heen, een rog wacht op zijn prooi en Patrick zeester lijkt zijn beste plekje te hebben gevonden. Verder is het decor veelal wat rotsen waar je tussendoor en overheen zwemt. Je voelt je werkelijk als een vis in water. Je hebt het geheugen van een goudvis, want je kan aan niks denken enkel genieten. Een nieuwe wereld om te ontdekken.

Een zeer bijzondere ervaring, die naar meer (euuh oceaan) smaakt.

Tot zover

Half mens, half vis