Top - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Top - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Top

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

01 November 2015 | Nieuw Zeeland, Paihia

Afgelopen dagen heb ik uiteraard niet stil gezeten, maar dat zou ik in Nederland ook niet kunnen. Wel heb ik stil gezeten met het bij houden van het blog, want wat loop ik al ver achter... Nee ik maak gewoon veel mee. Van het bezoeken van een waterval tot aan het hoogste puntje van NZ en van dolfijnen gespot tot sandboarding. Sandboarding? Van een steile heuvel naar beneden glijden op een plank, landen in een laagje water. Ik zou mezelf (ook wel Rowin genoemd) niet zijn als het bij mij weer net wat anders ging dan verwacht. 2x van de plank af gelanceerd en verder gerold over het zand en water. Vergelijkbaar met een motorracer die van zijn motor afstuiterd en door de grindbank doorrolt. Uitkomst iedereen was redelijk droog en redelijk schoon en ik was uiteraard doorweekt en vol met zand. Kortom mooi dagje.

Wat zijn de mensen hier aardig trouwens, heb al eens mee mogen eten bij wat locals die me oppikte bij het liften! Over de locals gesproken wat zullen zij gelukkig zijn met de wereldcup rugby!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Paihia

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 10720

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: