Top - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Top - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Top

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

01 November 2015 | Nieuw Zeeland, Paihia

Afgelopen dagen heb ik uiteraard niet stil gezeten, maar dat zou ik in Nederland ook niet kunnen. Wel heb ik stil gezeten met het bij houden van het blog, want wat loop ik al ver achter... Nee ik maak gewoon veel mee. Van het bezoeken van een waterval tot aan het hoogste puntje van NZ en van dolfijnen gespot tot sandboarding. Sandboarding? Van een steile heuvel naar beneden glijden op een plank, landen in een laagje water. Ik zou mezelf (ook wel Rowin genoemd) niet zijn als het bij mij weer net wat anders ging dan verwacht. 2x van de plank af gelanceerd en verder gerold over het zand en water. Vergelijkbaar met een motorracer die van zijn motor afstuiterd en door de grindbank doorrolt. Uitkomst iedereen was redelijk droog en redelijk schoon en ik was uiteraard doorweekt en vol met zand. Kortom mooi dagje.

Wat zijn de mensen hier aardig trouwens, heb al eens mee mogen eten bij wat locals die me oppikte bij het liften! Over de locals gesproken wat zullen zij gelukkig zijn met de wereldcup rugby!