Gehecht - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Gehecht - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Gehecht

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

04 November 2015 | Nieuw Zeeland, Thames

Vanuit het nog niet warme en behoorlijk natte Nieuw Zeeland kan ik nog altijd zeggen dat het goed met me gaat. De hechtingen zijn er weer uit en dus de zielige rol (met puppy ogen en een flinke pleister) bij het liften zijn voorbij, maar ook zonder deze extra hulpmiddelen heb ik goed kunnen liften. Al heb ik ook een paar keer de bus gepakt. De bus is niet het enige vervoersmiddel die deze jongen met onverwachte en ongekende energie heeft genomen, nee heb ook een fietstochtje...van 110km gemaakt! (Rowin in NZ #5 & 6, laden is bezig)

Gisteren naar hot water beach geweest, waar een gemiddelde Duitser (erg veel Duitsers hier) erg blij van zou worden. Je graaft je eigen kuil en vervolgens komt er heet water omhoog om in te relaxen. Ook als niet Duitser heb ik er enorm van genoten. Om het eens mee te maken.

Tot de volgende!

#ondanksditblijfikaanjulliedenken