Het gaat maar door - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu Het gaat maar door - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

Het gaat maar door

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

02 December 2015 | Nieuw Zeeland, Picton

Beste thuis avonturiers
Het is zover deze jongen is zojuist in het zuidereiland aangekomen. Hetzelfde land, maar toch weer een nieuw hoofdstuk in dit avontuur. Een nieuw hoofdstuk, van een inmiddels al dik boek vol ervaringen. De bijbel wordt al bijna een dun boek genoemd

Maar goed, heb ik afgelopen dagen nog iets gedaan, gezien of gehoord vraag je misschien wel af. Nou ik heb een museum bezocht, botanische tuin gezien, in een cable car gezeten, twee kleine bergen bewandeld, een bedrijf bezocht waar lord of the Rings attributen worden gemaakt en de Wellington zoo bezocht.

In de zoo heb ik een rond springende Kiwi Bird heb gezien. Voor degene die niet weten wat de kiwi Bird is, het is een vogel die net als de kip niet goed opgelet heeft op de vliegles voor vogels. Waarschijnlijk kwam dit door het slaapgedrag van dit vogeltje met een behoorlijke lange snavel. De kiwi Bird slaapt 22 uur per dag en is tevens een nachtdier. Dat ik hem dus heb zien rond springen, kan als zeer bijzonder worden omschreven.

In het lotr gebouw o.a een beeld gezien van smeagol, trollen en uitleg gehad over het maken van de attributen!

Nieuw Zeeland

My precious!