De sprong der sprongen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De sprong der sprongen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De sprong der sprongen

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

09 December 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

WAT..... BUNGYJUMPING! Op deze warme ochtend, ergens op de berg van Queenstown heb ik de sprong, der sprongen gemaakt! De symbolische zeven kleuren stront, waren er negen bij mij. Met drie personen lopen we naar het platform. Wie gaat eerst? We kijken elkaar beangstigend aan, maar ik besluit om naar voren te stappen. Op dat moment nog dapper, maar niet veel later komt er lood in mijn benen, angstzweet op mijn rug en adrenaline schokken door mijn handen. Deze grote jongen wordt beangstigend klein. Ik wordt aangemoedigd, maar mijn lichaam lijkt zich te weren, tot op één moment. Er wordt voor de zoveelste keer afgeteld. 3,2...1 en met een aanloop spring ik de diepte in.

WOW!!!!

Ik kan het nog niet geloven.
47m lange sprong op een hoogte van 400 meter boven de stad...Bizar maar wat gaaf!!!

Groeten
Adrenaline junk Holtslag