De sprong der sprongen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu De sprong der sprongen - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Rowin Holtslag - WaarBenJij.nu

De sprong der sprongen

Door: Rowin Holtslag

Blijf op de hoogte en volg Rowin

09 December 2015 | Nieuw Zeeland, Queenstown

WAT..... BUNGYJUMPING! Op deze warme ochtend, ergens op de berg van Queenstown heb ik de sprong, der sprongen gemaakt! De symbolische zeven kleuren stront, waren er negen bij mij. Met drie personen lopen we naar het platform. Wie gaat eerst? We kijken elkaar beangstigend aan, maar ik besluit om naar voren te stappen. Op dat moment nog dapper, maar niet veel later komt er lood in mijn benen, angstzweet op mijn rug en adrenaline schokken door mijn handen. Deze grote jongen wordt beangstigend klein. Ik wordt aangemoedigd, maar mijn lichaam lijkt zich te weren, tot op één moment. Er wordt voor de zoveelste keer afgeteld. 3,2...1 en met een aanloop spring ik de diepte in.

WOW!!!!

Ik kan het nog niet geloven.
47m lange sprong op een hoogte van 400 meter boven de stad...Bizar maar wat gaaf!!!

Groeten
Adrenaline junk Holtslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

An unexpected journey

Zelfs Hobbit Bilbo Baggins zou jaloers zijn op deze reis!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

Last best

05 Februari 2016

Terug van weg geweest

27 Januari 2016

Nederland

27 Januari 2016

Eind in zicht

21 Januari 2016

De verwoeste stad
Rowin

Bucketlist afwerker, Optimist, Nationalist, Avonturier Vul aan... Social Creatief Positief gestoord?

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 10653

Voorgaande reizen:

25 November 2016 - 26 December 2016

Het onbekende & nieuwe avontuur

26 Oktober 2015 - 24 Januari 2016

An unexpected journey

Landen bezocht: